بررسی راه های تسهیل تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، در جلسه مشترک مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد و مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان راه های تسهیل تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام این شهرستان بررسی شد.

کارگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان ضمن تشکر از همراهی و همکاری اداره کل نوسازی مدارس در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس شهرستان اردکان، گزارشی از وضعیت نیازهای آموزشی این شهرستان ارائه کرد.

سرداری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرسان اردکان نیز ضمن تشکر از همکاری و همراهی اداره کل نوسازی مدارس، به بیان دغدغه های خیرین مدرسه ساز شهرستان اردکان پرداخت.

کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد نیز در این جلسه ضمن تشکر از همراهی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اردکان با اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در جهت توسعهو تکمیل فضاهای آموزشی/ورزشی اذعان داشت مدیران شهرستان اردکان جزء مدیران پیشرو در جهت پیگیری و توسعه تکمیل فضاهای آموزشی خاصه در بحث مسئولیت اجتماعی صنایع هستند و افزود؛ تمام تلاش خود را در جهت توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی در استان به کار خواهیم بست.