به همت مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد و با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد

تجلیل از مدیران آموزش و پرورش شهرستان و نواحی استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در جلسه ای که با حضور ابوالحسنی معاون امور هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد برگزار شد از مدیران آموزش و پرورش شهرستان و نواحی استان یزد تجلیل شد.

مهندس ابوالحسینی در این جلسه ضمن گرامی داشت مقام معلم و تبریک این ایام افزود شما مدیران آموزش و پرورش پشتیبانان معلمان هستید. زیربنای کشور با آموزش و پرورش ساخته میشود. رشد و توسعه استان از راه میان بر آموزش و پرورش است. ایشان ادامه داد نقش مشارکت مردمی در حوزه عمرانی آموزش و پرورش غیر قابل انکار است. وی در انتها با تاکید بر تلاش دولت مردان به خصوص در سال های جاری بر اتمام پروژه های نیمه تمام خاصه در پروژه های نیمه تمام آموزشی افزود شیوه درست اجرای مولد سازی میتواند کمک کننده بسیار موثری باشد.

مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ضمن گرامی داشت هفته معلم و تشکر از تلاش های مدیران و معلمان آموزش و پرورش اظهار داشت همانگونه که شهید گرانقدر مطهری فرمودند معلمی شغل نیست عشق است، ایثار و فداکاری است افزود محال است بدون ایثار و فداکاری معلمان بتوانیم نیروی انسانی در جامعه تربیت کنیم که بتواند در این برهه زمانی به صورت جهادی به پیش برد امور کمک کند.