ساخت 11 مدرسه توسط خیرین و صنعتگران مهریزی تا سه سال آینده

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در جلسه ای که با حضور دکتر فاطمی استاندار، مهندس ابوالحسینی معاون هماهنگي امور عمراني،دکتر صادقیان رئیس سازمان صمت، مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس، دکتر رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شدخیرین، صنعتگران و کارآفرینان شهرستان مهریز مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان را برای احداث ۱۱ مدرسه متقبل شدند. همچنین خیرین و صاحبان صنایع پیگیری عملیات بهسازی، نوسازی، تعمیر و تجهیز ۱۱ مدرسه دیگر این شهرستان را برای بهبود زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات فراگیر به شهروندان به عهده گرفتند.

دکتر فاطمی از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و حیاتی ترین دستگاه اجرایی در کشور نام برد و گفت: بدون شک هیچ باقیات صالحاتی بالاتر و ارزشمندتر از مدرسه سازی نیست و مهمترین سرمایه و ثروت کشور نیز دانش آموزان هستند.

مهندس کاظمی در حاشیه این نشست ضمن تشکر از همه مسئولان استان خاصه استاندار محترم یزد گفت با تلاش جهادی که با هدایت استاندار یزد در سطح استان یزد در جریان است به عنوان استان پیشرو در کشور در بحث مسئولیت اجتماعی صنایع در حرکت هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در جهت رفع نیازهای آموزشی استان قدم بردرایم.