تجلیل از خیر مدرسه ساز، بانو داسرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس استان یزد، در دیداری از زحمات خیر مدرسه ساز بانو داسرم و خانواده ایشان تجلیل و قدردانی شد.

در این دیدار که با حضور رخسارپور معاون توسعه مشارکت های نوسازی مدارس استان یزد، خانم جواهریان، مسئول شورای بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیر مدرسه داسرم و نماینده آموزش و پرورش انجام شد؛ بانو داسرم عنوان کرد که هدف وی و خانواده ایشان از مدرسه سازی تربیت دانش آموزان و زمینه سازی جهت رشد و ارتقای خلاقیت، مهارت و استعداد در دانش آموزان بوده که همین امر زمینه ساز توسعه همه جانبه جامعه و کشور را به دنبال خواهد داشت. زیرا تنها جامعه با داشتن نیروی انسانی فعال، پویا و توانمند می تواند مسیر توسعه به خصوص توسعه پایدار را طی کند و به اهداف و آرمان های خود دست یابد و در این مسیر دانش آموزان خلاق و پویا مهمترین ابزار رسیدن به این هدف است. وی افزود که امیدوارم این هدف با کمک سایر مسئولان و معلمان در آموزش و پرورش محقق شود و در انتها اظهار امیدواری کرد این کار خیر و خداپسندانه مورد قبول و پذیرش خداوند قرار گیرد.

رخسارپور معاون توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس استان یزد عنوان کرد بانو داسرم از خانواده های محترم زرتشتی استان یزد هستند که در اهداء زمین مدرسه داسرم همت گماشتند. وی افزود از دیرباز تا کنون شاهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان الهی به خصوص زرتشتیان در یزد هستیم و همواره آنان در انجام کارهای خیر و خداپسندانه و عام المنفعه به خصوص مدرسه سازی پیش قدم بوده اند و ان شاالله مشارکت در مدرسه سازی توسط هم کیشان ایشان ادامه یابد.

شایان ذکر است که مدرسه داسرم واقع در حسن آباد با مساحت 1070 با مشارکت سازمان ریلیف اینترنشنال در سال 1401 ساخته و به بهره برداری رسیده است.