تجلیل مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از خبرنگاران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، همزمان با 17 مرداد ماه، مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد، به نمایندگی از دکتر فاطمی استاندار یزد از خبرنگاران و مجموعه روزنامه آفتاب یزد تجلیل به عمل آورد.

آقای انتشاری مسئول دفتر استانی روزنامه آفتاب یزد ضمن قدردانی از مهندس کاظمی اظهار کرد جایگاه زیرساخت ها و وجود تجهیزات جهت انجام فرایند آموزش و فرهنگ سازی بسیار مهم است و بدون وجود مدارس جدید و تجهیزات به روز انجام این مهم چالش مواجه خواهد شد.

 

مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر و قدردانی از زحمات تمام فعالان عرصه خبر خاصه مجموعه آفتاب یزد اذعان داشت: خبرنگاران جویندگان حقیقت هستند و امروزه با توجه به گسترش رسانه ها و میزان اثرگذاری آنها در جامعه خاصه نسل جوان میزان اهمیت کار آنها بیش از پیش به چشم می آید. وی در ادامه اظهار داشت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین، انشاالله با همکاری هرچه بیشتر رسانه ها و اطلاع رسانی به هم استانی های عزیز نسبت ارائه فعالیت های انجام شده در زمینه تکمیل و بهره برداری از پروژه های آموزشی-ورزشی در سطح استان، مردم، خاصه دانش آموزان طعم شیرین خدمت را حس کنند