استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات جهت تکمیل ۵مدرسه نیمه تمام خیری شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان یزد؛ در جلسه ای که با حضور دکتر دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، آقای ناطق مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر، دکتر صادقیان رئیس سازمان صمت، خانم دکتر حسینی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت، نماینده فرماندار اردکان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد برگزار شد؛ روند تکمیل ۵مدرسه  نیمه تمام خیری شهرستان اردکان از طریق اعتبارات مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات مورد بررسی قرار گرفت.

کارگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان در این جلسه با ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته به ارائه آمار از دانش آموزان شهرستان پرداخت و از نیاز شهرستان به احداث مدارس جدید خبر داد.

دکتر دهقانی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه عنوان کرد باید با حفظ تمرکز در راستای تکمیل مدارس نیمه تمام خیری اهتمام و کوشش دوچندان داشته باشیم تا در نهایت مردم شاهد و بهره بردار خدمات باشند. وی افزود تمام تلاش و توان خود و مجموعه سازمان مدیریت را در جهت انجام این مهم به کار خواهد گرفت.

کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در این جلسه اذعان داشت هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه های متولی و کمک کننده در جهت ساخت و تکمیل مدارس نیمه تمام خیری با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات می باشد و افزود؛ یکی از حلقه های مفقوده تکمیل پروژه های نیمه تمام، استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات می باشد که قطعا برگزاری جلساتی از این دست به پیشرفت هرچه سریعتر پروژه ها منجر خواهد شد که در نهایت نتیجه ای جز توسعه، رفاه و رضایت حداکثری مردم را در پی نخواهد داشت.