کمک هفت هزار و هشتصد و شصت میلیارد ریالی صنایع و معادن شهرستان بافق جهت تکمیل و تجهیز مدارس شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در جلسه ای که با حضور دکتر فاطمی استاندار، مهندس ابوالحسینی معاون هماهنگي امور عمراني، دکتر دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر صادقیان رئیس سازمان صمت، مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس، دکتر رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد صنایع و معادن بافق به منظور ساخت بیش از ۲۷ مدرسه با مبلغی بالغ بر هفت هزار و هشتصد و شصت میلیارد ریال طی سه سال را تقبل کردند.

دکتر مهران فاطمی با بیان اینکه از این پس درآمد حاصل از مسئولیت های اجتماعی معادن که تا امروز در حوزه راه و سلامت هزینه شده، باید به سمت آموزش و پرورش نیز هدایت شود، خاطرنشان کرد: اگر برای نسل جوان سرمایه‌گذاری نکنیم قطعا در آینده با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهیم شد و لازم است تا این موضوع از سوی سازمان نوسازی مدارس و فرمانداری شهرستان با جدیت پیگیری شود.

دکتر فاطمی افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش طی سه سال متوالی سالیانه ۵۰ میلیارد تومان از محل دو درصد برای زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت شهرستان بافق اختصاص خواهد یافت که مجوز آن از استانداری صادر خواهد شد.

مهندس کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در حاشیه این جلسه گفت: بحث استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع با حمایت مدیران ارشد استان با جدیت در حال پیگیری است. وی افزود: بافق پنجمین شهرستانی بود که جلسه استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی آن برگزار شد و در صدد هستیم تا هرچه سریعتر جلسات مربوط به سایر شهرستان ها را برگزار کنیم تا در نهایت گام بلندی در راستای جهاد مدرسه سازی در استان برداریم.