برگزاری جلسه استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن با حضور مسئولان

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان یزد، در جلسه ای که با حضور دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت، کاظمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، ردائی فرماندار اشکذر، دهقان فرماندار میبد، ذاکر نماینده سازمان صنعت و معدن و سایر مسئولان استانی برگزار شد استفاده از ظرفیت صنایع و معادن جهت توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی دو شهرستان اشکذر و میبد بحث و تبادل نظر شد.

دهقانی ریس سازمان مدیریت ضمن تشریح وضعیت بودجه های مصوب ملی و استانی، جهت توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی افزود با توجه به مهاجر پذیر بودن استان یزد، نیاز به گسترش فضاهای آموزشی در استان بیش از پیش احساس می شود.

کاظمی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در این جلسه تأکید داشت: نباید پولی که در بحث توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی صرف می کنیم را به عنوان هزینه نگاه کنیم، بلکه صرف این پول در اصل به عنوان سرمایه گذاری برای نسل های آینده است و در نهایت منجر به ساختن استان و ایرانی آباد خواهد شد. که در نهایت این منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

شایان ذکر است در این جلسه فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های اشکذر و میبد به ارائه نیازها و مشکلات آموزشی شهرستان های خود پرداختند تا در نهایت این نیازها از محل مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن تکمیل گردد.