به مناسبت دهه فجر و همزمان با افتتاح ۹۵۰پروژه آموزشی در سراسر کشور اتفاق افتاد

افتتاح مدرسه خیری ۹کلاسه حضرت ابوالفضل (ع) شهر یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد به مناسبت دهه فجر و همزمان با افتتاح ۹۵۰پروژه آموزشی سراسر کشور، مدرسه خیری ۹ کلاسه حضرت ابوالفضل (ع) شهر یزد با حضور مهندس شهرکی مشاور و مدیرکل حراست سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس ابوالحسنی معاون عمرانی استاندار یزد مهندس کاظمی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد دکتر رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد مهندس خواجه رضایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد و سایز مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
مهندس ابوالحسنی معاون استاندار یزد در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت مدرسه دارای اهمیتی خاص و حیاتی است و آینده این سرزمین وابسته به مدارس و خاصه دانش آموزان است.
در ادامه مهندس کاظمی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت خوشبختانه استان یزد در سطح کشور در اجرای طرح سردار شهید سلیمانی رتبه اول را کسب کرد. و در ادامه افزود در دهه مبارک فجر در استان یزد ۵ مدرسه دو سالن ورزشی و ۱۷چمن مصنوعی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که این مدرسه یکی از آنهاست. وی در انتها گفت این مدرسه دارای ۹کلاس و زیربنای ۱۱۰۰متر مربع است که با مشارکت خبر محترم سید رضایی ساخته و به بهره برداری رسیده است.