اختتامیه فاز یک طرح شهید عجمیان در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد اختتامیه فاز یک طرح شهید عجمیان در استان یزد با مهندس کاظمی حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد، دکتر رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان و سایر مسئولان استانی در دبستان دخترانه رهبر شهر یزد برگزار شد.

 رحیمی‌نژاد در این مراسم با درود به روان پاک شهدا خاصه شهدای دانش آموز استان گفت: امروز سالروز شهادت سید روح الله عجمیان از کاروان شهدای کشور است و افزود ما هستیم که نیاز داریم و باید در صدد این باشیم تا در جلسه و مجلسی قرار بگیریم که یاد شهید و شهادت در آن است. وی طرح جهادی شهید عجمیان را یکی بزرگترین طرح های جهادی در خصوص شاداب سازی و بهسازی مدارس دانست و اظهار داشت:شهید عجمیان ماندگار شد چون در مسیری حرکت کرد که تنها به فکر خدا بود نه به فکر خود،جان خود را تقدیم کرد تا جامعه ای سالم داشته باشیم. 

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان در این مراسم گفت: همانگونه که امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند: مردان ما مدیون زنان شیردل هستند و شهید سرافراز شهید عجمیان،نتیجه تربیت خانواده ای انقلابی و مادری زهرایی بود.

مهندس کاظمی ضمن گرامی داشت روز دانش آموز و پاسداشت شهدا خاصه شهید مدافع امنیت، شهید سید روح الله عجمیان گفت: ما در طول انقلاب اسلامی ایران همیشه مدیون خون شهدا بوده ایم و همواره یاد و نام آنها در میان ما زنده است. وی در ادامه افزود طرح شهید روح الله عجمین که در راستای بهسازی و بازسازی مدارس مناطق کم برخودار برگزار شد و فاز اول آن به نحو مطلوبی در استان یزد برگزار شد و در این طرح سعی کردیم با همراهی آموزش و پرورش، خیرین و گروه های جهادی در مسیر توسعه عدالت آموزشی قدم برداریم.