آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه گلشن علوی بهاباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد: در مراسمی با حضورنماینده مردم بهاباد درمجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد،  مدیر کل نوسازی وتجهیزات مدارس استان یزد ، امام جمعه و فرماندار بهاباد و دیگر مسئولان کلنگ ساخت مدرسه12 کلاسه خیری گلشن علوی درشهرستان بهاباد به زمین زده شد .

فرمانداربهاباد درآئین کلنگ زنی این آموزشگاه درسخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حضارشرکت کننده وتبریک عید سعید غدیرخم عید امامت وولایت مولا علی (ع) گفت : این زمین به همت وراث یکی از خیران شهرستان به نام گلشن زاده به مسات 4 هزارمتر اهداشده است وامیدواریم که تا سال آینده به بهرهبرداری برسد .

علیرضا تیموری به واقعه غدیر خم اشاره کرد وافزود : واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

فرمانداربهاباد به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد وافزود : میزان مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد و باید در راستای جلب مشارکت مردم تلاش کنیم و مؤلفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در این انتخابات باید مورد توجه قرار بگیرد.

تیموری ادامه داد:انتخاب اصلح مؤلفه مهم این دوره از انتخابات است و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه این شهدا باشد.

فرمانداربهاباد اضافه کرد:مردم مراسم بدرقه باشکوهی را رقم زدند و این نشان از خدمتگزاری این رئیس جمهور شهید دارد که شبانه روز در فکر رفع مشکلات مردم بود.

در ادام این مراسم مدیر کل نوسازی مدارس استان افزود: این مدرسه با12 کلاس درس درزمینی به مساحت چهارهزارمترمربع  وبا زیربنای 1150 دردوطبقه احداث میشود که ازسوی فردخیرووراث این فردخیر مرحوم حاج علی گلشن زاده به اداره اموزش وپرورش شهرستان بهاباد اهداگردیده است .

گفتنی است این آموزشگاه با مساعدت بنیاد علوی واداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان یزد ساخته میشود