اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد
تشکیل دویست و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد با موضوع؛

بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد

اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس در دویست و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که به ریاست استاندار یزد و با حضور مدیرکل اموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به طرح تحولی "آجر به آجر" گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه توسعه دهد و توجه به ظرفیت های استان و استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی می تواند از محورهای تدوین اقدامات و راهکارهای این طرح باشد.

وی گفت: جلب مشارکت شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بیان داشت: فرصتی دست داده است تا همه کسانی که می خواهند، وارد مدرسه سازی شوند.  هیچ سرمایه گذاری به اندازه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش  قابل مقایسه نیست،  هر بنایی بعد از مدتی فرسوده می شود و از بین می رود، اما مدرسه بنایی است که در آن تحولات پایدار در فرد را شاهد هستیم.

جواد ذاکر گفت: در این طرح هر کس با هر حدی از بضاعت می تواند آجری برای ساخت مدرسه بگذارد و امیدوارم همکاری لازم برای ساخت مدرسه از سوی همه آحاد جامعه را شاهد باشیم

مهندس ذاکر با اشاره به اینکه از طریق مدرسه‌سازی ساختمان نمی‌سازیم بلکه سنگ بنای سعادت انسان‌ها را شکل می‌دهیم، گفت: این امر توفیقی است که سرمایه و عمر ما به مدرسه‌سازی اختصاص یابد. همچنین بیش از آن به دنبال توسعه فرهنگ مشارکت از طریق این طرح هستیم.

وی در پایان با اشاره به طرح "آجر به آجر" که در راستای جذب مشارکت آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه تدوین شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مجمع خیرین مدرسه‌ساز بتوانیم سرمایه‌های خرد مردمی از تمام اقشار جامعه حتی به اندازه یک آجر جذب نموده و قدمی بزرگ برای توسعه فضاهای آموزشی کشور برداریم.

مهندس ذاکر  اظهار امیدواری کرد: با اجرای این بسته تحولی علاوه بر توسعه فرهنگ مشارکت و کار خیر، همه مردم را در عمران و آبادانی خانه دوم آینده‌سازان سهیم می‌کنیم.

در پایان جلسه استاندار یزد با اهدا لوح تقدیر از تلاش های مدیرعامل و مسئول بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان و معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس قدردانی کرد.

گالری تصاویر

  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان یزد - بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی ( طرح آجر به آجر) با حضور استاندار یزد
A+ A. A-